Per què em sento estrany, com si no fos jo?
Despersonalizació
Tots coneixem aquesta sensació de veure passar la vida sense formar part d'ella, ens ocorre a moments i és una cosa normal. Quan els símptomes són recurrents i persistents poden estar indicant la presència d'un trastorn.