Servei Psiquiatria i Psicologia
Hospital Universitari Dexeus
Dilluns a divendres de 10h a 20h

Què és la despersonalització?

Despersonalizació

La despersonalització és una experiència subjectiva que es caracteritza per una alteració en la forma habitual que la persona té de percebre's a si mateixa i al seu cos. És la sensació, generalment temporal, de “perdre's a un mateix”, notar-se “diferent”, “estrany” o “com en un somni”.  La persona se sent desagafada de l'experiència i es converteix en un testimoni de processos mentals i sensacions corporals que no semblen seves, com succeeix a vegades quan somiem.